please click here...

Tuesday, February 1, 2011

..Amer Munawer Bekas Anggota Ruffedge Dah Banyak Berubah..

Salam..Korang masih ingat tak dengan Amer Munawer Yusoff (bekas anggota kumpulan Ruffedge)? Alhamdulillah...Amer dah banyak berubah ke arah kebaikan..Bayangkan dari menyanyi lagu-lagu hip hop dulu, sekarang dah menyanyi lagu-lagu nasyid...sekali tengok dah macam Maher Zain Malaysia..lagu-lagu dia pun best..lepas keluar dari group Ruffedge dan kahwin  dengan Julia Azizah, Amer terus menyepi dari dunia seni..ada pun sekali-sekala berduet dengan rakan-rakan artis lain...tup-tup oktober 2010 tahun lepas dia muncul semula dengan imej yang berlainan..Syukurlah...Isteri Amer pun dah selamat melahirkan anak pada 24 dis 2010 yang lepas dan diberi nama Ibrahim bin Amer Munawer...Suka tengok dia bahagia dengan anak dan isteri...Semoga mereka kekal bahagia hingga ke akhir hayat...Amin...


kalau nak beli cd Amer KLIK SINI (RM10 jer)

..Seluruh Mahabbah..


 credit picture to fB Amer

p/s : semoga kita sama-sama diberi hidayah dari Allah untuk 
berubah ke arah lebih baik..Amin..




5 comments:

Along Usop said...

insyaAllah..
semakin rancak industri nasyid
dan dakwah di negara kita..
aming.. =)

+akufobia+ said...

siapa sangka.

+akufobia+ said...

kita pula bila.

Abu said...

Alhamdulillah... dia telah berhijrah... kita bila lagi..

DiriKu said...

syukur...nice info XD

baca sambil derma...click sini...

TiNggAL kEsAn JaRi AnDa Di SiNi...tQ