please click here...

Thursday, July 1, 2010

al-fatihah....22/12/1945 - 17/05/2010

ayah aku MOHAMED @ ASAARI BIN ABU BAKAR dah kembali ke rahmatullah pada 17 mei 2010 dsebabkn skt dlm perut...hidup aku tetiba jer rasa gelap gelita...yerla, orang yang aku bergantung hidup selama nie dah pergi tinggalkan aku untuk selama2nya...ayah aku meninggal di hospital raja perempuan zainab 2...yang aku xpuas atinya dengan nurse2 kat wad temenggong...aku xkan lupa apa yang mereka buat kat arwah ayah aku sampai akhr hyt aku...ada ker patut mereka layan pesakit2 kat situ dgn kasar...xblh ker berhemah ckit....cam xder etika lgsg!!!mulut diaorg pn blh thn jgk,ada ker patut kluarkan kata2 yg blh lmhkan smgt org yg skt cam ayh aku utk bjuang trskan hdp???aku mmg xpuas ati dgn diaorgla...time smpai ke akhr nfs ayh aku,blh lak diaorg main2,gelak2 time nak bg bantuan pernafasan,and then srh student prktikal buat smua tu...mana doktor2 yg btggjwb klau time kcemasan camtu??apa2 pn aku terpaksala redha dgn smua nie...dah smpai msnya ayh aku pergi jua time umr 64 thn...=(...sdh x terkata...tiap2 mlm aku xdpt tdo...igtkan arwah...aku pn xtau nk wat apa...mak aku lg la...aku tgk asyk murung jer...yerla mereka sentiasa ber2 ke mana2 pn...tentula mak aku rs khlgn...lbh2 lg 3 mggu sblm tu mak aku bru khlgn ibunya (nenek aku)...tentu bertambah2 sdh dia...skrg apa yg aku mohon pdMu Ya ALLAH,berila ketenangan kpdku n fmly esp.my mother utk trma smua nie dgn tabah..smg kami adk brdk x prnah lupa untk sdhkn Al-Fatihah n Yassin utk arwah abh slalu.....AMIN....

No comments:

baca sambil derma...click sini...

Blogwalking List

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers