please click here...

Sunday, October 21, 2012

Final Piala Malaysia 2012: Kelantan 3-2 ATM


Salam, korang tengok tak Final Piala Malaysia 2012 tadi?Kelantan vs ATM.Rugi tau kalau sape yang tak tengok..Memang persaingan pada malam ini teramat amat amatlah sengit!!Hampir setiap masa dup dap dup dap jantung Eiyda nie sambil doa dalam hati,bukan apa takut pasukan ATM dapat jaringkan gol penyamaan (jangan marah haa penyokong ATM..hehe)..Akhirnya,selepas beberapa kali masa tambahan diberi, kemenangan berpihak kepada pasukan Kelantan The Red Warriors iaitu 3-2 ATM.. Alhamdulillah,terima kasih Ya Allah..Tahniah Mat Yo @ Nor Shahrul Idlan Talaha yang jaringkan dua gol malam ini..You are my hero tonight!Dan tahniah juga pada Indra Putra Mahayuddin yang jaringannya tadi jadi penentu kemenangan Kelantan malam nie..Dan untuk sek kito yang nak balik Qelate, jangan rushing ya..Biar lambat asal selamat..Tahniah sekali lagi pada pasukan The Red Warriors! Gomo Kelate Gomo!!


p/s: kenapa ek,Eiyda selalu perasan,setiap kali ada perlawanan bola antara TRW dgn mana2 pasukanla, pengulas bola sepak RTM tu macam anti-Kelantan jer..atau Eiyda jer perasan lebih?tp masalahnya,org2 kat forum Cari pun ramai yang cakap camtu..nape ek?hmm..;(


  
 
 
 

No comments:

baca sambil derma...click sini...

TiNggAL kEsAn JaRi AnDa Di SiNi...tQ