please click here...

Monday, December 27, 2010

..Kisah Perfume Mahal..

Ada sorang mamat tu masuk ke dalam lif untuk naik ke tingkat lapan sebuah bangunan.

Sampai tingkat satu, tetiba je masuk sorang awek cun lagi bergaya lalu menyembur perfume ke tubuhnya."Ini perfume mahal tau..jenama Beverly Hills, RM400 sebotol," katanya angkuh. Bengang giler mamat tu.

Sampai tingkat tiga, masuk lak sorang mak datin juga menyembur perfume ke tubuhnya. "Perfume Vecinza dari Itali, RM1000 sebotol tau," kat mak datin tu lagi angkuh berbanding awek cun tadi. Lagilar menyampah giler mamat tu...

Sampai je tingkat lapan, pintu lif pun terbuka dan mamat tu sedia lar nak keluar dari lif. "Proootttt!!! Sebelum keluar mamat tu sempat mengeluarkan "gas aslinya" dalam lif tu. "Telur rebus kedai mamak. Tak mahal, lima puluh sen sebiji jer..,"kata mamat tu selamba lalu berjalan meninggalkan kedua pompuan kerek yang mula termuntah dalam lif.Hehe...;)

p/s : wah, penatnya eiyda...beberapa hari nie busy bebenor...
Sampai xsempat nak update blog...Soryla ye sesape yg singgah blog nie,
eiyda tak balas kunjungan lagi..nanti eiyda singgah..thanks tau singgah sini..
lagipun beberapa hari nie busy dgn majlis kahwin abg eiyda...
dan 3 hari berturut2 la makan nasi kenduri...badan
pun macam dah dipam2...haha..anyway,
selamat pengantin baru abg yie dan kak nabilla...;)

  
 
 

6 comments:

AtiEnAbErn said...

eida :he3 .. minyak wangi mhal pnye psal tuh .. hu3 ..

Shag said...

lmfao~

Selamat Pengantin Baru, Abang Yie dan Kak Nabilla ;)

aienz nawawi said...

"Telur rebus kedai mamak. Tak mahal, lima puluh sen sebiji jer..,"

haha . paling mahal susah nak dapat tuh

cemomoi said...

lain kali makan le doyan d24 sekilo 40 hengget punya baru le kentut pon mahal, maklum le kentut kluo tak sampai skilo tu

MAPPIAU said...

hahahaha hambikkk sekali dapat perfume baekkk punyer hikhikhik

zazaw said...

pakai minyak atar jer
HAHA

baca sambil derma...click sini...

TiNggAL kEsAn JaRi AnDa Di SiNi...tQ